duminică, 30 ianuarie 2011

Craiul şi crăiasa gheţii

Dacă o să am vreodată copii, o să am grijă ca, mai întâi, să le pun în picioare patine. Pantofii îi lăsăm pentru mai târziu.



Cei doi ruşi au luat locul II la proba de dans la campionatul european care tocmai s-a încheiat. Sunt mici şi frumoşi şi au tot timpul din lume să ia aurul altădată. La cum alunecă deja pe gheaţă, aparent fără efort, poate doar cu mici ezitări care nu le fură nimic din graţie, cred că au toate şansele să îi facă mândri pe ruşi la viitoarele competiţii. Şi să mai producă, accidental, astfel de momente curate, rupte parcă dintr-un film alb-negru cu femei frumoase şi bărbaţi dintr-o bucată.Eu aştept, în continuare, aceste întâmplări fericite, pentru că îmi aduc aminte de o altfel de copilărie, populată de crai şi crăiese ale gheţii...

Pe Tatiana şi Roman i-am adorat cu cea mai cruntă invidie din lume. Ani la rândul..


...dar Marina şi Gwendal vor rămâne cei care mi-au făcut cunoştinţă cu lumea în care poveştile se spun pe gheaţă, fără cuvinte:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu